Regulamin

Regulamin sklepu internetowego mommybag.pl określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

§ 3 Wymogi techniczne

§ 4 Zakupy w Sklepie

§ 5 Płatności

§ 6 Realizacja zamówienia

§ 7 Odstąpienie od umowy

§ 8 Reklamacje

§ 1 DEFINICJE

  1. Sprzedawca – mommybag.pl, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą
    pod nazwą HOKA Adrian Ziubiński, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, HOKA ADRIAN ZIUBIŃSKI ul. Prusy 12B 05-300 Prusy NIP: 822 237 58 74 REGON: 383094530

  2. Sklep - sklep internetowy dostępny pod adresem https://mommybag.pl/ prowadzony przez Sprzedawcę będący platformą sprzedażową, za pośrednictwem której Sprzedawca:

    1. udostępnia funkcjonalności Sklepu (m.in. możliwość zapoznania się z towarami dostępnymi
      w Sklepie) oraz świadczy na rzecz Użytkowników usługi;

    2. umożliwia zawieranie Umów sprzedaży Towarów na odległość oraz udostępnia ku temu odpowiednie narzędzia technologiczne

  1. Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

  2. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z funkcjonalności Sklepu.

  3. Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

  4. Konto Użytkownika – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (świadczona drogą elektroniczną), polegająca na uruchomieniu przez Sprzedawcę na rzecz Konsumenta indywidualnego panelu (po dokonaniu przez Konsumenta rejestracji i zawarciu tym samym umowy
    o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika), na którym są gromadzone dane podane
    przez Użytkownika przy rejestracji Konta Użytkownika. Założenie Konta Użytkownika jest wymagane
    do składania zamówień w Sklepie.

  5. Towary – rzeczy ruchome znajdujące się w asortymencie Sklepu mogące być przedmiotem Umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą.

  6. Regulamin – niniejszy regulamin.

  7. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą
    za pośrednictwem Sklepu na zasadach określonych w Regulaminie.

  8. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Adres pocztowy: ul. Prusy 12B 05-300 Prusy
(Powyższe dane są danymi rejestrowymi oraz korespondencyjnymi. Pod wskazanym adresem nie pracują pracownicy firmy i nie są przyjmowane zwroty. W celu zwrotu lub reklamacji prosimy o sprawdzenie zakładki ZWROTY I REKLAMACJE)

2. Adres e-mail: info@mommybag.pl

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

1. Dla prawidłowego korzystania ze Sklepu potrzebne jest:

  • urządzenie z dostępem do Internetu oraz przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

  • Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez

formularz zamówienia znajdujący się w Sklepie.

  1. Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  2. Sklep prowadzi sprzedaż i wysyłkę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

  3. Ceny podane na stronie Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  4. Sklep wystawia paragon lub na życzenie wskazane podczas składania zamówienia Kupującego Fakturę VAT na wszystkie sprzedawane towary.

  5. Określone powyżej dokumenty sprzedaży są wysyłane wraz z Towarem do Kupującego.

  6. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

  7. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem Umowy Sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

  8. Przyjęcie zamówienia przez Sklep do realizacji następuje poprzez wysłanie wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie do Kupującego, na wskazany przez Niego adres e-mail. Sklep może również kontaktować się telefonicznie z Klientem, jeśli ten udostępni swój numer telefonu.

  9. Rejestracja i założenie Konta Użytkownika jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w Sklepie.

  10. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać do „Koszyka” Towar, który zamierza kupić. Dodanie Towaru do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Towary mogą być dodawane
    lub usuwane z „Koszyka”.

  11. Koszyk” umożliwia Kupującemu zarządzanie zamawianymi Towarami oraz przeliczanie wartości zamówienia.

  12. Następnie należy określić sposób wysyłki towaru, wybra

  13. sposób zapłaty oraz określić formę rachunku (paragon lub faktura VAT). Po dokonaniu tych czynności należy wybrać przycisk „zamawiam i płacę”
    dla potwierdzenia złożonego zamówienia.

  14. Suma końcowa zamówienia obejmuje: cenę za Towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy Towaru.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT).

  2. Sklep oferuje następujące rodzaje płatności:

        1. Poprzez platformę płatniczą Autopay S.A.

        2. przelewem bankowym

  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia. Po upływie terminu płatności zamówienie zostanie anulowane.

  4. W przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

  5. Kupujący dokonuje zakupu Towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności
    w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujący dostawy. Postanowienie
    to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

  7. Aktualne ceny oraz wysokości kosztów dostawy widoczne są na poziomie Koszyka.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.

  2. Zamówiony Towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupującego. 

  3. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Towaru bez wad.

  4. Termin realizacji zamówienia wynosi  5-14 Dni roboczych w zależności od zakupionego produktu.

  5. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

  6. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla Towaru o najdłuższym terminie.

  7. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa: Rzeczpospolita Polska

  8. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

    1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej

  1. Jeżeli Sprzedawca nie może wysłać zamówienia z powodu braku dostępności Towaru, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 3 Dni roboczych od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie
    na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. O zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres:
    info@mommybag.pl

  1. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

    1. w którym Kupujący wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie tego Towaru;

    2. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia,
      inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy
      w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

  2. Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to konieczne w celu odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

  1. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
    przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  3. Towary należy zwracać na adres wskazany przez obsługe sklepu lub adres magazynu wysyłkowego, który jest dołączony w formie papierowej do danego produktu - w zależności od zakupionego produktu adres magazynu zwrotnego będzie inny.
    Zwrotu należy dokonać nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę
    o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru lub Towarów będących przedmiotem umowy, wynikające z korzystania z Towaru lub Towarów w sposób wykraczający poza użytkowanie w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru Towaru.

  6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady Towaru Kupujący ma możliwość reklamowania go na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

b. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

d. żądać usunięcia wady

3. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: info@mommybag.pl. Dodatkowe szczegóły na temat reklamacji znajdują się w zakładce: Zwroty i reklamacje.

4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego Towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy na adres wskazany przez Sprzedawcę w drodze postępowania reklamacyjnego.

5. Jeśli na Towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni od momentu jej zgłoszenia.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

          1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
            do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: 
            https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;

          2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego
            przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.
            Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: 
            https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;

          3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;

          4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych oraz organizacyjnych Sklepu.

  2. Każdy Użytkownik zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu poprzez umieszczenie na stronie internetowej Sklepu informacji o zmianie Regulaminu.

  3. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w Regulaminie może usunąć swoje Konto.

  4. Konsumenci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego.

  5. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych. 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Miejscowość, data ……………………………………

…………………………………………………….

Imię i nazwisko Konsumenta

…………………………………………………….

Adres Konsumenta

…………………………….…………

Telefon

……………………………….……………

Mail

MOMMYBAG.PL

Prusy 12B 05-300 Prusy


OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY*

Ja, .................................................. niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy
kupna/sprzedaży następujących rzeczy: ................................................................................................................................ ................................................................................................................................ ................................................................................................................................ ................................................................................................................................
Data zawarcia umowy: …………………………………….……….............................
Załączony dowód Zakupu: ................................................................................................................................ ................................................................................................................................

..…………………………………………..

Podpis Konsumenta

*Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z paragonem.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Miejscowość, data ……………………………………

…………………………………………………….

Imię i nazwisko Konsumenta

…………………………………………………….

Adres Konsumenta

…………………………….…………

Telefon

……………………………….……………

Mail

MOMMYBAG.PL Prusy 12B 05-300 Prusy


REKLAMACJA

Reklamowany Towar: .............................................................................................................
Data zawarcia umowy …………………………………….………..............................................
Załączony dowód Zakupu:....................................................................................................... Data zauważenia wady: .........................................................................................................
Szczegółowy opis wady:.......................................................................................................... ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................

Oczekiwany przez Konsumenta sposób załatwienia reklamacji*:
- naprawa Towaru**
- wymiana Towaru**
- zwrot pieniędzy**

..…………………………………………..

Podpis Konsumenta

*niepotrzebne skreślić

**Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z paragonem.