Zwroty i reklamacje
- Jak mogę złożyć reklamację? Aby złożyć reklamację prosimy o opisanie problemu oraz o przesłanie kilku zdjęć na adres mailowy sklepu: info@mommybag.pl. Nasi konsultanci rozpatrzą reklamację na podstawie przesłanych informacji lub poproszę o odesłanie wadliwego produktu na adres magazynu wysyłkowego.
- Ile czasu mam na dokonanie zwrotu? W ciągu 14 dni masz prawo dokonać zwrotu zakupionego produktu. Ważne, aby produkt był nowy i oryginalnie zapakowany.
- Na jaki adres dokonać zwrotu? Produkty wysyłane zą z różnych hurtowni/magazynów wysyłkowych. Aby ustalić prawidłowy adres do zwrotu produktu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: info@mommybag.pl. Adres zwrotny przypisany dla konkretnego produktu powinien być również dołączony w formie papierowej do Twojego zamówienia.
- Ważne! Zamówienie należy zwracać na adres magazynu wysyłkowego. Zwroty przesłane na adres rejestracyjny firmy nie będą przyjmowane.
Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawie zwrotu lub chcesz dokonać reklamacji możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta:
INFO@MOMMYBAG.PL
Pracujemy:
9:00 - 16:00
Od poniedziałku do piątku